Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Παλιά εργαλεία



Τόρνοι για άξονες κινήσεως ρολογιών (1915-1920)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αλίμονο κι αν καταλαβαίνω τι διάολο κάνουν!

Θα καταλήξω τεχνοφοβικός με τούτα!

Stavros P (isisdoros) είπε...

Μη νομίζεις ότι και εγώ ξέρω την ακριβή λειτουργία τους. Απλά ξέρω οτι ο παππούς έφτιαχνε με αυτά άξονες κινήσεως για ρολόγια τσέπης.

giant13 είπε...

Ακόμη έχω μιά μικρούλα πένσα του θείου μου (τσαγκάρης πριν 60 και βάλε χρόνια), σε πολύ καλή κατάσταση, που μπορείς να πιάσεις και να βγάλεις καρφάκι ακόμη και αν το κεφάλι του μόλις προεξέχει.

Stavros P (isisdoros) είπε...

Καλημέρα Γίγαντα.
Είναι γεγονός οτι αυτά τα εργαλεία είναι εξαιρετικής ποιότητας και ακρίβειας.Έχω κληρονομήσει αρκετά από το ωρολογοπείο του παππού μου και ακόμα κάνω δουλειά μου με πολλά από αυτά.

ERY είπε...

Υπάρχει Παράρτημα του Μουσείου Λαϊκής Τέχνης στην οδό Πανός στην Πλάκα με μόνιμη έκθεση : "Ανθρωπος και εργαλεία"
Αξίζει να την επισκεφθείτε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) γιατί έχει στηθεί με πολύ μεράκι και σύγχρονες Μουσειακές αντιλήψεις.

Stavros P (isisdoros) είπε...

@ery
Ευχαριστώ για την πληροφορία.Θα προγραμματίσω μια επίσκεψη με την πρώτη ευκαιρία που θα βρεθώ στην Αθήνα