Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Φαναράκια

9 σχόλια:

mariospi είπε...

Ναι. Όμορφα αντιφεγγίζει το φως κάτω από πολύχρωμες μεμβράνες - ένα βιτρώ στην Ανοιξη.

(Εγώ, από την άλλη, έκανα Ανάσταση φέτος στην Εντατική: στο θολωμένο μου μυαλό, το άρτι αφιχθέν από την καταστολή του, αντιφέγγιζαν λαμπάδες στον πάγκο των νοσοκόμων. Υποβλητική, πλην θλιβερή ομορφιά κι αυτή - διαφορετική εκδοχή του πασχαλιάτικου γλυκόπικρου...)

giant13 είπε...

Γειά σου Σταύρε.

Πανέμορφη αλλά προπαντός τρομερά
πρωτότυπη η φωτο σου.

Υ.Γ. Μήπως σκαρφάλωσες στην αναστάσιμη εξέδρα?

Stavros P (isisdoros) είπε...

@mariosp
Δεν ήξερα τίποτα, πάμε καλά τώρα;

Stavros P (isisdoros) είπε...

@giant13
Καλησπέρα Γιώργο

από το μπαλκόνι μου η πόζα!

mariospi είπε...

οκ. το κακό σκυλί...

athanasia είπε...

Πολύ καλή! Βλέπεις καλά. :)

Stavros P (isisdoros) είπε...

Καλημέρα Αθανασία

βοήθησε και ο καιρός βλέπεις!

giant13 είπε...

Ο Σταύρος είπε,

"από το μπαλκόνι μου η πόζα!"
------------------------------
Τι μου θυμίζεις τώρα!
Το δεύτερο πατρικό μου, (διαμέρισμα, το πρώτο ήταν μονοκατοικία) και την αλάνα από κάτω που γίνονταν η Ανάσταση.
Εχει πιά πουληθεί εδώ και πολλά χρόνια, αλλά χάθηκε και η αλάνα.
Μετατράπηκε σε σειρά οκταόροφων πολυκατοικιών και ενός δημοτικού σχολείου που ασφυκτιά ανάμεσα τους.

doctor είπε...

Το νέο μου blog