Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Απο το μπαλκόνι

25 σχόλια:

athanasia είπε...

Μου άρεσε πολύ. Όλο και σκουρότερα, ή μου φαίνεται?
:)

Stavros P (isisdoros) είπε...

Καλημέρα.
Έχει μιά ομορφιά το σκούρο!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Παναγία μου...

Stavros P (isisdoros) είπε...

Τόσο τρομακτικό;

giant13 είπε...

Καλημέρα.

synas είπε,
Παναγιά μου..
------------------
Σωστό αυτό που ένοιωσε Σταύρο,
Παντοτε οι αποχρώσεις του ασπρόμαυρου, δίνουν μιά άλλη διάσταση σε τέτοιες φωτό.
Νοιώθεις κάτι το απόκοσμο, κάτι μθστηριώδες.
Περιμένεις να συμβεί απο στιγμή σε στιγμή, κάτι που δεν μπορείς να υποθέσεις.

Υ.Γ. Με ασπρόμαυρο φιλμ, ψηφιακή με επιλογή ασπρόμαυρου η μετέπειτα επεξεργασμένη;

Stavros P (isisdoros) είπε...

@giant13
Εχει χρησιμοποιηθεί η Nikon D70 με τον 28mm 2.8f πολωτικό φίλτρο και ακολούθησε επεξεργασία για α/μ με το gimp (linux γαρ).

giant13 είπε...

Fast stavros, ευχαριστώ γιά την πληροφορία.

mariospi είπε...

Ενας μαύρος ουρανός κατεβαίνει χαμηλά και γυρεύει να μ' αγκαλιάσει.
Τον καλωσορίζω. Ακουμπάω το χέρι στο τζάμι που μας χωρίζει, σαν κάλεσμα, να μη φοβηθεί το γκριζωπό φως μου.
Θέλω να μου δοθεί η κιαροσκούρα χάρη του. Να αναδειχθούν κάποιες κεραίες, τρούλοι και πέργκολες: οι κεραίες μου που αναδεύονται στον καινούργιο αέρα, οι τρούλοι μου που καλύπτουν διακριτικά τον μαύρο σεβασμό μου, οι μυστικές μου πέργκολες. Οι βίγλες της ψυχής μου, ούτως ειπείν.
Πρώτα όμως θα την ψιμυθιώσω με του ουράνιο κάρβουνο. Λυτρωτική που είναι η απόδραση από το ψεύδος των χρωμάτων· ανακουφιστική που είναι η επιστροφή στο εντός σταυρόλεξο...

giant13 είπε...

mariosp,

Απλά ΕΓΡΑΨΕΣ. Υπέροχο.

Stavros P (isisdoros) είπε...

Μάριε σ'ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

ωραια, χειμωνιατικη :)

Stavros P (isisdoros) είπε...

Δεκεμβριανή!

athanasia είπε...

Θα συντελεί ο Δεκέμβρης... :)

΄Ενας άλλος blogger έβαλε στο ποστ του μια μουσική που μου αρέσει πολύ και βρίσκω ότι ταιριάζει σ' αυτή τη διάθεση:

http://ideal-voices.blogspot.com/

Κι ένας φίλος θυμήθηκε (ανεξάρτητα από τη μουσική και τη φωτογραφία σου) ένα στίχο του Elliot:

"So the darkness shall be the light, and the stillness the dancing".

emfortos είπε...

Mου αρέσει πολύ,μα και με τρομάζει η επερχόμενη καταιγίδα.

Το μαύρισμα,το σκοτάδι,ο ανεμοστρόβιλος,
οι αστραπές οι βροντές από μακριά.

Το κρέμασμα,οι καταφυγές των κινούμενων οργανισμών
η στωικότητα και το θαρρετό καρτέρεμα των φυτών,
το μαστίγωμα των ανήμπορων και ακάλυπτων.

Το τέλος κάθε απληστίας
το ασήκωτο βάρος
αλλά και η ανάταση, το γάντζωμα των οριζόντων
το άδηλο μετά.

Το χτύπημα στο τζάμι, το τρίξιμο
οι αναλαμπές
το άνοιγμα των ουρανών
η επιβίωση.

Μια γέννα,
κάτι χάραξε τα σπλάχνα
το ξέπλυμα
η δυναμική αναζωογόνηση.

Σταύρο, μας συννε-φο-παίρνεις!

constantinos είπε...

Ωραίες οι φωτογραφίες σου. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις πώς να βάλω μερικές στο blog μου; Θα ήμουν ευγνώμων. Το email mου :constan8otenet.gr

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Χαρούμενα Χριστούγεννα, Σταύρο!

Stavros P (isisdoros) είπε...

@synas
Να 'σαι καλά, καλές γιορτές.

Stavros Katsaris είπε...

Καλημέρα!

Έχω πήξει αυτή την περίοδο και 'χω χαθεί από την αγορά!


Βρήκα όμως χρόνο να περάσω να αφήσω τις ευχές μου!
Χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς!

Stavros P (isisdoros) είπε...

Καλημέρα Σταύρο

Τα ίδια περνάω και εγώ. Το πρωί στο μαγαζί και το βράδυ μουσική. Που καιρός για blogging!

Καλή χρονιά να έχετε.

Aphrodite είπε...

Θυμάμαι έναν καθηγητή ζωγραφικής μου, που κάποια στιγμή ζωγράφισε έναν κύκλο με μια διάμετρο, κάθετη. Απλο περίγραμμα δλδ.

Την αριστερη πλευρά την άφησε έτσι, αλλα στην δεξιά, έξω από τον κύκλο, άρχισε να ζωγραφίζει μικρές ευθείες, οριζόντιες, μετά από πανω άλλες, κάθετες, μετά από πάνω διαγώνιες, άλλαζε λίγο τις γωνίες τους, τελικά σε ένα σημείο ήταν όλες τόσο σφιχτογραμμενες, που ήταν ολόμαυρο.

"Κι εδώ" μου είπε, "μόλις κάναμε αυτό το κομμάτι του κύκλου να βγει έξω από το χαρτί, σαν κομμάτι σφαίρας".

Και συνέχισε λέγοντάς μου ότι το πιο δυνατό φως και οι πιο ανάγλυφες φόρμες (με την έννοια του να πετάγονται τρισδιάστατα τα αντικείμενα από το χαρτί) ήταν εκεί που το μαύρο γινόταν πολύ, πολύ, πολύ έντονο...

Αυτά όλα μου ήρθαν στο μυαλό με την τελευταία σου φωτο.

Και κολλάνε πολύ με τις ευχές που ήθελα να σου πω: να είναι το 2007 το τελευταίο έτος που συνέβησαν όλα αυτά τα τραγικά στη χώρα μας, και όλα τα άσχημα στις ζωές των ανθρώπων γενικά. Να είναι το 2008 μια πιο ειρηνική, καλή, φωτεινή χρονιά.

Χρόνια πολλά και καλά, ευτυχισμενο το νέο έτος, υγεία, τύχη, επιτυχία, υπομονή κι ΑΓΑΠΗΗΗΗ!!!!

:)))))))))

Καλή χρονιά σε όλους παιδιά!

doctor είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

doctor

Stavros P (isisdoros) είπε...

@aphrodite & doctor

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ.
Καλή χρονιά σε όλους!

athanasia είπε...

Kαλή χρονιά! :)

Stavros P (isisdoros) είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα Αθανασία :)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Καλή μας χρονιά, Σταύρο... πιο φωτεινή απ' την φωτογραφία σου εύχομαι! :)