Τρίτη 3 Απριλίου 2007

Αντί ευχών


Μιά πνοή αντί ευχών

9 σχόλια:

ladybug είπε...

Μακάρι να ανέβαζες τέτοια πιο συχνά. :)
Καλή ανάσταση.

Stavros Katsaris είπε...

Χρόνια πολλά
Καλή Ανάσταση!

Έξοχο!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Καλή Ανάσταση, Σταύρο, και πάντα να έχεις τη δύναμη να δίνεις πνοή. Σ' ευχαριστούμε.

Stavros P (isisdoros) είπε...

Ευχαριστώ παιδιά!

Καλή Ανάσταση σε όλους σας.

giant13 είπε...

Σταύρο,

Καλή Ανάσταση σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα.

dodo είπε...

Τόσο όμορφο, σ' ευχαριστώ πολύ!
Καλό Πάσχα!

mickey είπε...

Εγώ θα σου ευχηθώ πιο ...πεζά:

Καλή Ανάσταση!

Aphrodite είπε...

Γειά σου ιππότη με τα κλαρίνα σου!!!!

Τις προηγουμενες φορές που έμπαινα, χάζευα χωρίς να γράψω, δεν είχα προσέξει και το σηματάκι για ηχητικό δωράκι... Σήμερα που λες που το άνοιξα, περίμενα, περίμενα, τίποτα. Οπότε άνοιξα κάνα δυό-πέντε-δέκα παραθυρα ως συνήθως, κι εκεί που εψαχνα υλικο για την Ιερά Σινδόνη, ακούω μια φωνή από το υπερπέραν ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ Τ'ΑΞΗΜΕΡΩΤΑ να μου λεει για ταξίδι!!!

!!!!!!!!!!!!

ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΜΟΥ ΕΚΟΨΕΣ ΤΗ ΧΟΛΗΗΗΗ!!!

!!!!!!!!!!

:))))))))

ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ!!!

Λοιπόν, περαν του ότι το μπλογκ σου είναι μαγευτικό, ταξιδιάρικο και στο ξαναλέω, δεν έχω παντα κατι να γράψω, πολύ χαίρομαι που πέραν της ωραίας μουσικής (ανατρίχιασα πάλι, τελικά το κλαρίνο πολύ μου μιλάει!) μας τρατάρισες και ωραία φωνή....

Να χμ-ίσω τώρα.....

Χμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ... δε μας τά'χες πει αυτά Σταύρο μας!
;)

Λοιπόν, κλαρινετίστα της βλογοσφαίρας, μια μικρή αφιέρωση-δωράκι μαζί με το "Χριστός Ανέστη μου" ("ναι Μαρία μου"), κι εύχομαι να το πέτυχα!

www.mani.org«Ύμνο στην όρθια Αρτέμιδα»:

Κι' όλο μου το αίμα ήταν βοή στ’ αυτιά μου,
και στα μάτια μου μια ανάβρα σπίθες,
όπως ή πρωτάναφτη φωτιά μέσ' το καμίνι,
εμπρός στο φυσερό!

Αλλ' όταν τέλος απιθώθηκε η ψυχή μου
στην αδάμαστή σου, Ταΰγετε, ευωδιά.

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Stavros P (isisdoros) είπε...

@ everyone
Αληθώς! Χρόνια πολλά.

aphrodite said...
δεν είχα προσέξει και το σηματάκι για ηχητικό δωράκι...

Για να είμαστε πιο προσεχτικοί άλλη φορά.Μην κάθομαι και ηχογραφώ τσάμπα.
LOL!!